Rántottás-fetás reggeli wrap

Januárban volt egy kisebb mélypontom a zöldségeket illetően. Tudom és értem, hogy sok zöldséget kell enni és próbálom is, szeretem is a télen szezonális gyökérzöldségeket, de azért már vágynék a tavaszi-nyári, ízekben gazdag fajtákra. Viszont megfogadtam, hogy februárban összeszedem magam és ez a hónap a “szivárványkonyha” jegyében fog telni, ami azt jelenti, hogy mindig próbálok minél több színt csempészni a tányérra, főleg zöldségek és gyümölcsök formájában. Nem kell nagy dologra gondolni, a reggeli wrapom mellé ettem egy paradicsomot (tudooom ez nem szezonális, de imádom), kaliforniai paprikát és sok zöldsalátát. Tudjátok mennyi zöldséget kellene ennünk? Nagyon leegyszerűsítve: amikor már azt érzed, hogy túl sok zöldség van a tányérodon, na akkor tegyél rá még egy kicsit és majdnem jó vagy.

Hozzávalók:

  • 1 tortilla lap
  • 1 tojás
  • 1 kis darab feta sajt
  • zöldsaláta, rukkola
  • friss zöldségek
  • 1 tk olaj

Elkészítés:

  1. A tojást egy tálban villával enyhén felverjük. Serpenyőben nagyon kevés olajat forrósítunk és megsütjük rajta a tojást rántottának.
  2. Amikor megsült, belekeverjük a feta sajtot és a zöldek egy részét. Kóstoljuk meg és ha szükséges, sózzuk, de a feta épp elég sós.
  3. Töltsük tortilla lapba és szorosan tekerjük fel. (A tortilla alsó egyharmadára tegyünk ne túl sokat, kétoldalt hajtsuk kicsit be és kezdjük el szorosan feltekerni, majd középen vágjuk ketté.)
  4. Tálaljuk a zöldségekkel és jó teával.
cukormentesmogyoromenteszsirszegeny

Ha tetszett, nézd meg ezeket a recepteket is:

Leave a Reply